Kilkudziesięciu słuchaczy uczestniczyło w czwartkowej konferencji naukowej dotyczącej… pozasportowej działalności klubu sportowego. Zorganizowana przez Uniwersytet SWPS, Uniwersytet Medyczny i Sport Analytics we współpracy z Lechem Poznań była okazją do wymiany opinii na tematy związane z wieloma aspektami jednego z najbardziej emocjonującego elementu życia człowieka. Sportu.
- Świat sportu dziś to już nie tylko rywalizacja na boiskach, parkietach, stokach narciarskich czy bieżniach. Zdecydowanie wykracza on poza te miejsca i stał się naszą codziennością. To znaczy, że wkradł się w nasze życia i w wielu przypadkach po prostu zawładnął nimi - mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu Lecha Poznań.
To właśnie dlatego podczas konferencji szef klubowego marketingu opowiadał o inicjatywach prowadzonych równolegle do działalności sportowej Lecha.
- Trzeba jednak podkreślić, że one są z nimi całkowicie spójne. Podsumowaliśmy dwa lata naszej pracy, w tym czasie przeprowadziliśmy kilkadziesiąt różnych dużych akcji, zachęcaliśmy kibiców do aktywności fizycznej, sprowadzaliśmy na Bułgarską 180-tonową lokomotywę, czy dyskutowaliśmy podczas regularnych spotkań z zarządem, sztabem szkoleniowym, czy piłkarzami - wylicza Starczewski.
Spotkanie było też okazją do premiery ponad 60-stronicowej broszury, w której przedstawione są wszystkie najważniejsze przedsięwzięcia prowadzone w ramach projektu Lech RAZEM. Te jasno wynikają z klubowych zobowiązań wobec swojego otoczenia.
- Jesteśmy bowiem przekonani o tym, że Lech jest w tym otoczeniu w dość uprzywilejowanej pozycji, jest jego ambasadorem. To znaczy, że powinien dbać o nie, jego wartości, dostrzegać jego problemy i walczyć z nimi - mówi dyrektor marketingu.
Uczestnicy konferencji naukowej jako pierwsi mogli zajrzeć do nowego klubowego wydawnictwa. W przyszłym tygodniu będzie ono również dostępne w klubowej recepcji oraz zostanie zaprezentowane w piątek na konferencji prasowej poprzedzającej wyjazdowy mecz z Górnikiem Zabrze.
Zapisz się do newslettera