Biuro Obsługi Kibica to system, który zapewnia nie tylko efektywne wsparcie, ale też gwarantuje wysoką jakość świadczonych przez Klub usług. W okresie świąteczno-noworocznym przeprowadzone zostaną prace, które mają ulepszyć jego działanie. Chcesz się z nami skontaktować? Koniecznie przeczytaj poniższą instrukcję.
Komunikacja na linii Kibice - Klub jest na nas priorytetem, dlatego w okresie świąteczno-noworocznym przeprowadzone zostaną prace związane z ulepszeniem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie bok.lechpoznan.pl. Z tego powodu już od kilku dni pojawiają się drobne problemy przy wysłaniu zapytań przyporządkowanych do niektórych dostępnych tematów.
W najbliższym czasie, niezależnie od faktycznego tematu zgłoszenia, prosimy o używanie tematu "Podstawowe informacje biletowe/karnetowe" i podtematu "Karta podarunkowa, Voucher prezentowy". By usprawnić przekazanie Państwa zgłoszenia do najbardziej kompetentnej osoby, pomocne będzie wypełnienie również pola "Opis problemu".
Od razu po Świętach, czyli już we wtorek, 27 grudnia nasi pracownicy będą odpisywali na Państwa pytania i sugestie. Tego samego dnia będzie również czynna infolinia pod numerem 602-368-268.
Zapisz się do newslettera