- Umowa została podpisana na rok, z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Zamysłem Pana Prezesa Mielnika, jest by firma była obecna przy Lechu do Mistrzostw Europy w 2012 roku. To układ trójstronny pomiędzy Kopahaus, Hansgrohe i Lechem. - mówi Wiceprezes Lecha, Arkadiusz Kasprzak.
Firma Kopa Haus w swoich domkach montować będzie armaturę produkowaną przez Hansgrohe, a część pieniędzy z zakupu produktów trafiać będzie do Lecha.
- Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1996 roku, czyli już ponad 10 lat. W tym czasie odnieśliśmy sukcesy, z których jesteśmy zadowoleni. Teraz przyszedł czas, gdy możemy zrobić coś więcej niż do tej pory. To jedno z pierwszych działań sponsoringowych. Wcześniej wspieraliśmy głównie wydarzenia kulturalne. Czemu Lech Poznań? Dlatego, ze jesteśmy obecni w Poznaniu, jest to klub nam bliski, a poza tym Kolejorz medialnie wypada najlepiej w Polsce. - mówi Prezes Zarządu Hansgrohe, Lech Mielnik.
- Bardzo cieszymy się że marketing Lecha działa i kojarzy ze sobą biznesy. Dzięki temu Kopa Haus ma możliwość współpracy z Hansgrohe. My zawsze stawialiśmy na jakość i dziś to po raz kolejny widać. - mówi Bartłomiej Karaszewski z firmy Kopa Haus.
Zapisz się do newslettera