Dziś podczas konferencji prasowje podpisana została nowa umowa z dotychczasowym partnerem medialnym Kolejorza, Polską The Times Głosem Wielkopolskim.
-Jesteśmy w przededniu rozpoczęcia obchodów dziewięćdziesięciolecia istnienia naszego klubu. Dlatego też na mocy nowego porozumienia Głos Wielkopolski będzie poświęcał Lechowi jeszcze więcej miejsca na swoich łamach zapowiada wiceprezes Lecha, Arkadiusz Kasprzak
Głos Wielkopolski już w przeszłości był patronem medialnym Kolejorza. Pierwsza po dłuższej przerwie umowa, została podpisana w ubiegłym roku. Dzisiaj nastąpiło jej przedłużenie na nowych warunkach. Specjalny dodatek do Głosu Wielkopolskiego w całości poświęcony temu co dzieje się w Lechu Poznań ukazywać będzie się trzy razy w tygodniu: we wtorki, czwartki i piątki. Ponadto informacje o klubie znajdą się na portalu Bułgarska.pl oraz w Echo Miasta.
-Cel jest jeden, czyli wzajemne budowanie pozytywnego wizerunku. Chcemy, żeby kibice mieli dostęp do jak największej ilości informacji dotyczących tego, co dzieje się na boisku, ale też poza nim mówi Adam Pawłowski redaktor naczelny Polska The Times Głos Wielkopolski.
Zapisz się do newslettera